pershendetje , i nderuar vizitor ju ftojmë qe të regjistroheni ne forumin tone.
sepse nese jeni i rigjistruar i keni te gjitha te drejtat si qdo antar i rigjistruar ne nje forum , andaj regjistrohu sepse gjithqka do ta kesh me leht .

Ju falemnderit per Viziten ,
Ju falemnderit per Mirkuptimin .

Staffi i Kosovaschool ju uronë zbavitje te mir ne Forumin e Kosovaschool .
pershendetje , i nderuar vizitor ju ftojmë qe të regjistroheni ne forumin tone.
sepse nese jeni i rigjistruar i keni te gjitha te drejtat si qdo antar i rigjistruar ne nje forum , andaj regjistrohu sepse gjithqka do ta kesh me leht .

Ju falemnderit per Viziten ,
Ju falemnderit per Mirkuptimin .

Staffi i Kosovaschool ju uronë zbavitje te mir ne Forumin e Kosovaschool .
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mir se vini në Forumin e ..::KosovaSchool..:: !

ForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

With the new electronic cigarette, is it possible to take the nicotine out and still have the vapour?

Shko poshtë 
AutoriMesazh
antojames

antojames

Postimet : 200
Piket : 932
I antarsuar : 11/07/2011

With the new electronic cigarette, is it possible to take the nicotine out and still have the vapour?  Empty
MesazhTitulli: With the new electronic cigarette, is it possible to take the nicotine out and still have the vapour?    With the new electronic cigarette, is it possible to take the nicotine out and still have the vapour?  EmptySat Aug 11, 2012 3:29 am

I am not a smoker! I want to use these electronic cigarettes for filming, and don't want the taste of it or the nicotine that could cause addiction lolIs it possible to just have the vapour and nothing else? Could you take out the nicotine?please answer, best one gets full marks!

===========
electronic cigarette
Mbrapsht në krye Shko poshtë

With the new electronic cigarette, is it possible to take the nicotine out and still have the vapour?
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1